Tuesday, July 6, 2010

aku lagi . aku lagi .

salam t0mey !

hee .. aku lagi . aku lagi ..
hee .. mean ? aku gila . aku gila . haha ! senget ~

tk r .. guraw je ..
mks0dnye ..
asyek aku je yg bkk bl0g nih .. kawan2 ! jgn marah yaw ? saye ske membebel di sini ! hihi ..

skrg da nk pk0l 12 mlm ..
aku tk td0e gi ..
es0k pagi mesti bng0n lmbt punyelaa .. haha .. naseb kaw laa ..
pape deyh .. hurm .. geng ? ape ye nk cte ?
tk de cite bru laa ..
kit0rg baik2 jee .. mne main g0sip2 nih ! mengumpat ? insyaAllah .. haha .. sme je k0t .. adeeei .. nadiah sengal ..

geng aku ade bp 0rg ek ?? mle2 .. 8 . pahtu th0n ni tmbh lagi s0rg ! sapa itu ??
hee ..
name pnjg = n0r izzati yunus .. : anak yunus nih ! jgn memain : haha ..
name pendek = ati ..

hee .. ati .. d0n't angry2 ya .. memain je .. h0h0 ..
ati nih ..
: baik .
: tmey lagi .
: ske gelak ..
: hype active juge ..
: sentiase snyum !
: n0 bad m0od 2x ..
haha !


p/s : ayah aku blik ..


nota : tutup lu ! salam .. s0k smb0ng .

No comments:

Post a Comment